Kategóriák

Szexuális étvágy és a vitaminok

Szexuális étvágy és a vitaminok

Az, hogy mit eszel, nagyban befolyásolja a szerelmi teljesítő-képességedet. Ez egy éhes ember útmutatója, melyből meg-tudhatod, hogyan lehet az étkezésből előjáték... Alap esetben ki gondolkozna azon, hogy kapcsolat van a vitaminok és a szex között?
Pedig a tudományos kutatások bizonyítják az összfüggéseket.
Nyilvánvaló, hogy ha megeszel 3 narancsot ami tele van C-vitaminnal, akkor nem kell egyből lehűtened magad. De vannak olyan vitaminok amik tényleg tekinthetők aljzószernek.

Az A-vitamin hatással van a nemi hormonokra.

A B1-vitamin elősegíti az orgazmust.

A B6-vitamin abban segít, hogy a vágyunkért felelős kötőanyagokat megtermelje szervezetünk. A folsav csökkenti a terméketlenség és az embriók fejlődési rendellenességeinek lehetőségét.

A B12-vitamin fokozza a szexuális vágyat.

A C-vitaminnak nagy szerepe van a rosszkedvért felelős hormonok lebontásában, és védi a spermiumokat is. Ezek mellett az erekciót is fokozza.

Az E-vitamin fokozza a termékenységet, védi a sejteket és a véráramlást.

A Q10-vitamin energetizál, javítja erőnlétünket és így indirekt módon a szexuális aktivitásunkat is.

Az idők kezdetétől a férfiak természetes afrodiziákumokat keresnek, amit ha megesznek, szexuális erőművé változnak. A legtöbb dolog ártalmatlan, és általában rossz ízűek. Biztosan hallottál már egy Kínában élő legendáról, egy ottani meztelen csigából készült ételről, mely "garantáltan" gyógyír a potencia-problémákra.
 
Más kultúrákban lefejezett hím foglyot kell enni víziló orráról, vagy valamilyen fallosz alakú dolgot olajba, paprikába és csalánba kell mártani, és oda dugni, ahová az ember leginkább kívánja - mindezt azért, hogy a szexuális teljesítőképességet fokozzák.


Nos, nem kell ezeket kipróbálnod. A szexuálpszichológus azt mondta, bármilyen ételnek - lehet az akármilyen alapanyagból készült - lehet placebo-hatása. Felpörgethet, ha elhiszed róla. De inkább próbáld ki ezt a módszert (kellemesebb az ízlelőbimbóidnak): készíts az ízlésednek megfelelő vitamin-, ásványi anyag és gyógynövénybombát, ami felpörgeti a szexuális gépezetedet. Kezdd az előjátékot ezekkel.

A tökéletes szex-ásványok.  
Természetesen minden vitamin és ásványi anyag segít. De a cink végzi a nehézsúly-emelést. Ennek van leginkább köze a megtermékenyítő-képességhez, a potenciához, a szexuális ösztönhöz és a hosszú távú szexuális egészséghez, és elengedhetetlenül szükséges a spermium-termeléshez. Az alacsony cink-készletek felelősek a kevés spermáért és a tesztoszteron-szint csökkenéséért. Minden ejakuláció 5 milligramm cinket von el a szervezetből. Szerencsére a cinket könnyen lehet pótolni. 120 gramm disznóhús a napi ajánlott cinkmennyiség felét tartalmazza, és egy osztriga a napi teljes mennyiséget biztosítja. A pulyka, különböző pelyhek és a bab szintén nagyon jó források.

A zeller csábereje 
Felejtsd el azokat a feromon-sprayket, amelyek a nők elhódítását szolgálják. A kutatók egy valódi bepörgető arcszeszt fejlesztettek ki, aminek alapanyaga az androszteron férfihormon, amely megtalálható a zellerben. A tudósok úgy gondolják, hogy az androszteron evés után az izzadtsággal együtt távozik a szervezetből. 
 
Ezt a vegyületet nem lehet érezni, de ne csodálkozz, ha hirtelen rád ugranak a nők - legalábbis ezt állítják a kutatók. És ha nem is lesz ilyen szerencséd, gondolj arra, hogy legalább alacsony kalóriatartalmú, rostban gazdag zöldséget eszel, ami segít a fogak tisztításában, és frissíti a leheletedet. Ez sem rossz azért...

Étel, mely eteti a prosztatát 
A beteg prosztata is okozhat erekciós problémákat, tönkreteheti szexuális életed. A prosztatagyulladás egy fájdalmas és gyöngeséget okozó gyulladás, amit ételekkel is lehet gyógyítani, például mogyoróval, gabonamagvakkal és gabonakészítményekkel - különösen a rozs alkalmas erre. Olyan növényi hormonokat és olajokat tartalmaznak, melyek csökkentik a prosztata gyulladását és duzzanatát.
 
A tökmag olyan anyagokat tartalmaz, mely csökkenti a diszkomfortérzést, és a medence környéki nyomást, mely a gyulladás következtében alakul ki. Egyes keleti füvekből készült készítmények szintén segítenek. A szója, rizs és a kínai kel csökkentik a dihydrokortinzon hatását; ez egy tesztoszteron, melynek köze van a prosztata-betegséghez.

A reggeli kávéadagod talán többet is csinál, mint egyszerűen csak felébreszt. Talán még be is pörgethet. Azok a férfiak és nők, akik naponta legalább egy csésze kávét megisznak, kétszer annyian vallják magukat szexuálisan aktívnak, mint nemkávézó társaik - legalábbis egy tanulmány szerint. Ráadásul azok a férfiak, akik kávéznak, kevesebb erekciós problémával találkoznak.

Szerotonin-lövés 
Ha nem vagy vágyad teljében, és a vágy beteljesülése sem kifogástalan, vagy kevés a spermaszámod, lehet, hogy az alacsony szerotonin-szint a probléma. Ezt a nélkülözhetetlen szexvegyületet az agy termeli, mikor szénhidrátot és hozzá olyan - főleg hús és tejtermék - ételeket eszel, melyek a tryptophan nevű aminosavat tartalmazzák. A stressz csökkenti a szerotonin-szintet, és ezért lehet, hogy a tryptophan egy alvást segítő elem az egyenletben.
 
Próbáld ki a tryptophan és szénhidrát kombinációt, aminek következtében megnyugszol annyi időre, hogy a tested újra megtermelje a megfelelő mennyiségű szerotonint, és ezzel felkeltse a vágyat is. Egyél meg 10 dkg halat, szárnyashúst vagy sertéshúst kenyérrel vagy valamilyen tésztával.

Egy egzotikus megoldás 
A ginkgo biloba nevű növényt nehezen lehet az letuszkolni az ember torkán. De a kutatók szerint ez a növény javítja a vérkeringést, és ezzel elősegíti a jobb erekciót. Egy német felmérés kimutatta, hogy 20 férfi, akiknek különböző impotencia-problémájuk volt, napi három alkalommal vettek be 80 mg-os kapszulákat kilenc hónapon keresztül. Minden résztvevő spontán erekciókról számolt be, és az erősségben is javulást fedeztek fel. Sajnos, ha az erekciós problémának nem vérellátási gond az alapja, a gingko nem segít.
Kalcium-orgazmus 
Kalcium nélkül nincs tűzijáték sem. Az izmaidnak - az orgazmusért felelő-söknek is - szükségük van kalciumra az összehúzódáshoz és meg-feszüléshez. A tejtermékek, halak - főleg a konzerv szardínia -, kenyérfélék és zöldségek kalciumtartalma általában magas.

Látni szeretnél egy étrendet is? 
Akárcsak egy élsportolónak, neked is megfelelően kell táplálkozni a jó teljesítőképességhez. A következőkben egy diétás programot találsz, mely segít frissen tartani az "uborkát".

Reggeli: 
Feketekávé (koffeinlöket) 
2 dl narancslé (C-vitamin) 
2 szelet teljes kiőrlésű lisztből készült pirítós (kalcium, thiamin) 
Banán (robiflavin, B2 vitamin) 
Zabpehely 1/2 csésze tejjel (cink, kalcium)

Ebéd: 
Marhahúsos szendvics (cink, kalcium, thiamin) 
1 csésze tej (kalcium) 
Főtt paradicsom (C-vitamin) Borsó (thiamin)

Uzsonna: 
1 csésze alacsony zsírtartalmú joghurt (kalcium) 
1/2 csésze pisztácia (thiamin) 
Zellerszár (androszteron)

Tápanyag-tartalom: 
kalória - 2200, fehérje - 152 g (a kalória 27 %-a), szénhidrát - 246 g (a kalória 44 %-a), zsír - 74 g (a kalóriák 30 %-a), rost - 25 g, koleszterol - 282 mg, nátrium - 1589 mg

Tartalomhoz tartozó címkék: hír Superman
Kiemelt témák
Kérdése van?

Ügyfélszolgálatunk áll az Ön rendelkezésére!

Partnereink

Közösség

 

 
Gyártók